FIFA 12 претърпява революционна промяна
Феновете веднага ще почувстват значението на новия енджин Player Impact.
Нов физичен енджин е в основата на революционни промени в най-добрата спортна видео игра - FIFA 12. Разработван цели две години, Player Impact доставя реални физически характеристики във всяко взаимодействие на терена, съобщиха от Пулсар.
Това е едно от няколкото големи нововъведения във FIFA 12, вдъхновени от истинския футбол и създадени от екипа на EA Канада, разработващ FIFA.
“Трансформацията, която FIFA 12 претърпя, е революционна, а не еволюционна” – заяви Каз Макита, който е изпълнителен продуцент на поредицата FIFA, спечелила 136 награди в последните 3 години.
“За да създадем най-добрата и най-автентичната FIFA игра до момента, имахме нужда от нова технология, която да представи вижданията ни. Феновете веднага ще видят и което е по-важно - ще почувстват значението на Player Impact енджина”, допълва Макита.
Player Impact ще задвижва FIFA 12 на PlayStation3 и Xbox 360. Феновете ще преживеят начина, по който реалните играчи се предизвикват за топката, печелят я и си отправят физически предизвикателства.
Енджинът непрекъснато обработва решенията в реално време във всяка точка на контакт по тялото на играча, за да създаде безброй вариации за естествените и вероятните изходи от всеки сблъсък. Сега играчите се чувстват по-гъвкави, натискат и дърпат в борбата за притежание на топката, както и се възстановяват по-лесно от промените в светлината.
Съвсем новият Precision Dribbling предоставя по-голяма прецизност при докосване на топката за атакуващите играчи, докато Tactical Defending прави защитата изкусна и значима както в истинския футбол.
Освен това играчите разполагат с Pro Player Intelligence, следващо поколение на интелигентност и представяне на играчите, а новият режим Career предлага истории от реалния свят, които носят още повече дълбочина и реализъм на преживяването.
Иновациите в атаката са балансирани от обновения механизъм за защита. Защитата е стратегическа като атаката с новия елемент Tactical Defending, който фундаментално променя достъпа до защитата като отдава еднакво значение на позиционирането, пресичащите пасове и опитите за отнемане на топката.
Играчите на терена са снабдени с Pro Player Intelligence - самоосъзнаване и способности, което им дава възможност да взимат решения на базата на собствените си умения, както и на силата и качествата на съотборниците им. Играчите, които притежават изключителен поглед например, ще виждат възможностите за игра с топката.
В допълнение отборите ще променят атаката си в зависимост от силите на играчите на терена и слабостите на противниците, създавайки по-автентично преживяване и по-голямо разнообразие от съчетания.
FIFA 12 ще представи и съвсем нов режим Career, вдъхновен от истории от истинския спорт. Елементи като морал на играча, форма на терена и позициониране в лигата ще оказват влияние върху изхода от играта.
FIFA 12 ще бъде издадена в целия свят през есента на тази година във версия за PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PC, PlayStation 2, Nintendo 3DS, PSP, iPhone, iPad и iPod touch. Допълнителни детайли за играта ще бъдат разкрити в близките месеци. Играта все още няма рейтинг.
Това е едно от няколкото големи нововъведения във FIFA 12, вдъхновени от истинския футбол и създадени от екипа на EA Канада, разработващ FIFA.
“Трансформацията, която FIFA 12 претърпя, е революционна, а не еволюционна” – заяви Каз Макита, който е изпълнителен продуцент на поредицата FIFA, спечелила 136 награди в последните 3 години.
“За да създадем най-добрата и най-автентичната FIFA игра до момента, имахме нужда от нова технология, която да представи вижданията ни. Феновете веднага ще видят и което е по-важно - ще почувстват значението на Player Impact енджина”, допълва Макита.
Player Impact ще задвижва FIFA 12 на PlayStation3 и Xbox 360. Феновете ще преживеят начина, по който реалните играчи се предизвикват за топката, печелят я и си отправят физически предизвикателства.
Енджинът непрекъснато обработва решенията в реално време във всяка точка на контакт по тялото на играча, за да създаде безброй вариации за естествените и вероятните изходи от всеки сблъсък. Сега играчите се чувстват по-гъвкави, натискат и дърпат в борбата за притежание на топката, както и се възстановяват по-лесно от промените в светлината.
Съвсем новият Precision Dribbling предоставя по-голяма прецизност при докосване на топката за атакуващите играчи, докато Tactical Defending прави защитата изкусна и значима както в истинския футбол.
Освен това играчите разполагат с Pro Player Intelligence, следващо поколение на интелигентност и представяне на играчите, а новият режим Career предлага истории от реалния свят, които носят още повече дълбочина и реализъм на преживяването.
Иновациите в атаката са балансирани от обновения механизъм за защита. Защитата е стратегическа като атаката с новия елемент Tactical Defending, който фундаментално променя достъпа до защитата като отдава еднакво значение на позиционирането, пресичащите пасове и опитите за отнемане на топката.
Играчите на терена са снабдени с Pro Player Intelligence - самоосъзнаване и способности, което им дава възможност да взимат решения на базата на собствените си умения, както и на силата и качествата на съотборниците им. Играчите, които притежават изключителен поглед например, ще виждат възможностите за игра с топката.
В допълнение отборите ще променят атаката си в зависимост от силите на играчите на терена и слабостите на противниците, създавайки по-автентично преживяване и по-голямо разнообразие от съчетания.
FIFA 12 ще представи и съвсем нов режим Career, вдъхновен от истории от истинския спорт. Елементи като морал на играча, форма на терена и позициониране в лигата ще оказват влияние върху изхода от играта.
FIFA 12 ще бъде издадена в целия свят през есента на тази година във версия за PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PC, PlayStation 2, Nintendo 3DS, PSP, iPhone, iPad и iPod touch. Допълнителни детайли за играта ще бъдат разкрити в близките месеци. Играта все още няма рейтинг.